Hello =D

Igår kom jag hem från klassresan,, det har varit jätte kulpå Vissvass. ( Tyresö Brevik )
Vi badade 4 gånger där, tre gånger i lördags och en gång igår.
Sen på kvällen så hade vi ett litet disco.
Det var jätte mycket myggpå kvällen och på dagen.
När vi skulle gå och lägga oss vid kanske tolv halv ett så var det fett mycket mygg och så var det jätte varmt i rummet där vi sov, så vi var tvugna att öppna fönstrerna så att det kom in luft. Men då kom ju det in massa med mygg.
som tur var att vi sprayade myggmedel i hela rummet... det kom in i min mun inte så gott. :)
jag somnade typ vid två och vaknade kvart över sex, inte så kul för då sov ju alla so då kunde jag inte prata med någon...
Alla andra vaknade typ halv åtta, så jag var helt själv att vara vaken.
=D idag fyller jag år hihi

på onsdag så är det skolavslutning!!! :D LÄNGTAR!  Men då måste alla lämna alla... Kommer sakna er.. specielt min bästaaste kompis Alexandra!! :(

Ha det gött!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0